قوطی قهوه ۸۰/۲۰

1.780.000 ریال

ترکیبی از قهوه‌های با کیفیت عربیکای آمریکای جنوبی(80%) و روبوستای آفریقای شرقی(20%)

بهترین زمان مصرف: از تاریخ برشته‌کاری تا 6 ماه بعد

تاریخ انقضا 2 سال پس از برشته‌کاری است
با کارکترهای طعمی: عصاره مالت، بادام تلخ همراه با تن واری بالا و پایدار
این محصول مناسب برای عصاره گیری اسپرسو، ریسترسو، آمریکانو می باشد که میتوانید هم با دستگاه اسپرسو ساز خانگی و هم صنعتی عصاره گیری را انجام دهید
شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری شود.
پس از هربار مصرف، جهت ماندگاری بهتر از بسته بودن درب قوطی اطمینان حاصل فرمایید.

قهوه ۸۰/۲۰

حواس خود را با طعم نفیس ترکیب قهوه عربیکا 80/20 ما که با دقت کامل ساخته شده است، لذت ببرید. عطر غنی، بافت صاف و نت های طعمی بی نظیری را که این لذت سلطنتی را تعریف می کند، تجربه کنید. درباره هنر پشت ترکیب قهوه ممتاز ما و اینکه چرا برای علاقه مندان به قهوه ضروری است، بیشتر بدانید.

با ترکیب قهوه عربیکا 80/20 ما به دنیایی از پیچیدگی های سلطنتی قدم بگذارید، جایی که هر فنجان ادای احترام به بهترین صنعت قهوه است. در جاش کافی، ما مفتخریم که بهترین دانه‌های عربیکا را که با دقت از معتبرترین مغازه‌های قهوه در سراسر جهان انتخاب شده‌اند، تهیه می‌کنیم. ترکیب 80/20 ما با ترکیب کامل، تعادل کاملی بین غنا و صافی ایجاد می‌کند و با هر جرعه، تجربه‌ای بی‌نظیر از قهوه را به ارمغان می‌آورد.

چیزی که ترکیب 80/20 Arabica ما را متمایز می کند کیفیت استثنایی و توجه به جزئیات است. این ترکیب شامل 80 درصد دانه های عربیکا و 20 درصد انواع مکمل، ترکیبی هماهنگ از طعم ها و رایحه هایی است که حواس را مجذوب خود می کند. از لحظه‌ای که عطر فریبنده آن را استشمام می‌کنید تا آخرین جرعه ماندگار، توسط عمق و پیچیدگی طعم‌هایی که با هر فنجان آشکار می‌شود، مسحور خواهید شد.

لطافت مخملی و اسیدی لطیف قهوه عربیکا را که با نت های ظریف کارامل، شکلات و میوه تکمیل می شود، لذت ببرید. چه آن را به عنوان یک شات اسپرسوی غنی دم کنید و چه به عنوان یک لاته دلپذیر میل کنید، ترکیب 80/20 ما نوید یک تجربه قهوه مناسب برای خانواده سلطنتی را می دهد.

ایده آل برای صبح های آرام، بعدازظهرهای آرام، یا مجالس شیک، ترکیب 80/20 عربیکا ما مظهر طعم و مزه تصفیه شده و تجمل است. مشخصات طعم عالی و ویژگی پیچیده آن، آن را به گزینه ای عالی برای علاقه مندان به قهوه تبدیل می کند که چیزی جز بهترین نمی خواهند.

در جاش کافی، ما متعهد به برتری در هر جنبه ای از تولید قهوه خود هستیم. از انتخاب دقیق قهوه گرفته تا فرآیند برشته کردن دقیق، ما اطمینان حاصل می کنیم که هر دسته از مخلوط عربیکا 80/20 ما بالاترین استانداردهای کیفیت و سازگاری را دارد. با هر فنجان، می توانید فداکاری و شوری را که برای ایجاد این لذت سلطنتی صرف می شود، بچشید.

در جشن هنر قهوه با ترکیب 80/20 عربیکا به ما بپیوندید. تجربه قهوه خود را به اوج جدیدی ببرید و در طعم های مجلل سلطنتی غرق شوید. تفاوتی که کیفیت ایجاد می کند را تجربه کنید و دریابید که چرا ترکیب 80/20 ما تاج جواهرات دنیای قهوه است.

وزن

300 گرم

قند

۱۰٪

کرما

۸۰٪

تلخی

۸۰٪

کافئین

۸۰٪

رایحه

۸۰٪

اسیدیته

۸۰٪

ترکیبات

۸۰٪ روبوستا – ۲۰٪ عربیکا

رست

مدیوم دارک

مناسب برای

اسپرسو ساز خانگی – دمی – صنعتی – فرنچ پرس – موکاپات

نوع آسیاب

پودر, دان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی قهوه ۸۰/۲۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا