قوطی هات چاکلت

از: 1.650.000 ریال

قوطی هات چاکلت

 

این محصول مناسب برای ترکیب با آب جوش و شیر می باشد.
تاریخ انقضا: ۱۸ ماه پس از تولید

نوع دان: کاکائو دار
شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری شود.
پس از هربار مصرف، جهت ماندگاری بهتر از بسته بودن درب قوطی اطمینان حاصل فرمایید.

هات چاکلت

با هات چاکلت مقاومت ناپذیر ما به دنیایی از غنای خامه ای و انحطاط خالص شیرجه بزنید. تهیه شده از بهترین کاکائو و شیر مخملی، هر جرعه آن سفری به بهشت شکلاتی است. با ما همراه باشید تا گرمای آرامش بخش و طعم مجلل این کلاسیک جاودانه را بررسی کنیم.

چیزی واقعا جادویی در مورد شکلات داغ وجود دارد. نوشیدنی ای که فراتر از سن و زمان است و با هر جرعه ای لذت و آرامش را به ارمغان می آورد. در جاش کافی، هنر درست کردن یک فنجان کامل شکلات داغ را با استفاده از بهترین مواد اولیه و مقداری عشق در هر دسته به کمال رساندیم.

هات چاکلت ما با خالص ترین کاکائو شروع می شود که از معتبرترین تولیدکنندگان در سراسر جهان تهیه می شود. این شکلات غنی و منحط، قلب دستور غذای ما را تشکیل می‌دهد و هر فنجان را با عمق بی‌نظیر طعم و لذیذ القا می‌کند. شکلات داغ ما همراه با شیر نرم و خامه ای و کمی شیرینی، سمفونی لذت بخشی برای جوانه های چشایی شماست.

چه ترجیح می‌دهید روی آن را با کوهی از خامه زده‌شده، پر از کارامل یا دارچین پاشیده باشید، شکلات داغ ما به‌طور بی‌پایانی برای مطابقت با هوس شما قابل تنظیم است. از کلاسیک گرفته تا خلاقانه، ما گزینه‌های متنوعی را برای وسوسه کردن حواس شما و ارضای شیرینی‌تان ارائه می‌کنیم.

هات چاکلت برای روزهای سرد زمستانی، بعدازظهرهای بارانی، یا عصرهای دنج کنار شومینه، بهترین نوشیدنی راحت است. بافت مخملی و عطر و طعم غنی آن شما را در آغوشی گرم قرار می دهد و لحظه ای از شادی و آرامش خالص را در میان شلوغی و شلوغی زندگی روزمره ارائه می دهد.

در جاش کافی، ما مفتخریم که بهترین شکلات داغی را که تا به حال می‌چشید تهیه می‌کنیم.

به ما در جاش کافی بپیوندید و جادوی هات چاکلت را برای خود تجربه کنید. از اولین جرعه تا آخرین جرعه، به دنیایی از لذت خالص و طعم فراموش نشدنی منتقل خواهید شد. با شکلات داغ ما در شادی انحطاط‌آمیزی غرق شوید و دریابید که چرا این نوشیدنی آرامش‌بخش نهایی برای دوستداران شکلات در همه جا است.

وزن

1000 گرم, 400 گرم

ترکیبات

شکر, پودر پایه شکلات, پودر خامه غیر لبنی(روغن سویا, شربت ذرت, سدیم کازئینات), پودر نشاسته ذرت, پودر مالتودکسترین, پودر صمغ کوارگام, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی هات چاکلت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا