قوطی چای ماسالا

از: 1.750.000 ریال

قوطی چای ماسالا

این محصول مناسب برای ترکیب با آب جوش و شیر می باشد.

دارای ترکیبات :ادویه های معطر، هل، زنجبیل، دارچین…

خواص:تقویت سیستم گوارش و ایمنی بدن، نشاط آور، کمک به کاهش قند و کاهش کلسترول، افزایش دهنده انرژی برای کارهای روزانه، تقویت کننده قوای جنسی، بالا بردن سوخت و ساز بدن
تاریخ انقضا ۱۸ ماه پس از تولید است
شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری شود.
پس از هربار مصرف، جهت ماندگاری بهتر از بسته بودن درب قوطی اطمینان حاصل فرمایید.

چای ماسالا

با چای ماسالا اصیل وارد ماجراجویی حسی شوید، جایی که هر جرعه آن جشنی از میراث غنی آشپزی هند است. در جاش کافی، ما مفتخریم که این نوشیدنی محبوب را با ترکیبی از ادویه‌های سنتی و بهترین برگ‌های چای درست می‌کنیم و تجربه طعم فراموش‌نشدنی را با هر فنجان تضمین می‌کنیم.

چیزی که چای ماسالا را واقعاً خاص می کند، ترکیب بی نظیر طعم های آن است. ترکیب اصلی ما با چای سیاه درجه یک شروع می شود که با دقت به دلیل طعم قوی و شخصیت جسورانه آن انتخاب شده است. به این کار، ترکیبی وسوسه‌انگیز از ادویه‌هایی مانند هل، دارچین، زنجبیل و میخک را اضافه می‌کنیم و سمفونی از رایحه‌ها و مزه‌هایی را ایجاد می‌کنیم که در کام شما می‌رقصند.

زیبایی چای ماسالا در همه کاره بودن آن نهفته است. از گرما و راحتی چای ماسالا لذت ببرید، این چای برای صبح‌های دنج، استراحت‌های بعدازظهر یا عصرهایی که در کنار عزیزانتان سپری می‌کنید عالی است. رایحه معطر و طعم نشاط آور آن، آن را به همراهی دلپذیر برای هر مناسبتی تبدیل می کند و در هر جرعه، لحظه ای آرامش و شادابی را فراهم می کند.

در جاش کافی، ما متعهد هستیم که فقط از بهترین مواد در چای ماسالا استفاده کنیم. از تهیه برگ چای درجه یک گرفته تا انتخاب دستی تازه ترین ادویه ها، ما اطمینان می دهیم که هر دسته با دقت و توجه به جزئیات ساخته شده است. هر فنجان گواهی بر تعهد ما به کیفیت و اصالت است.

به ما در جاش کافی بپیوندید و جادوی چای ماسالا را برای خود تجربه کنید. چه از علاقه مندان چاي چاي دار باشيد و چه تازه وارد دنياي نوشيدني هاي هندي باشيد، چاي ماسالا ما مطمئناً حواس شما را مجذوب مي كند و شما را به هوس بيشتري رها مي كند. روز خود را با یک فنجان چای ماسالا اصیل شروع کنید و کشف کنید که چرا این چای مورد علاقه در سراسر جهان است.

وزن

1000 گرم, 400 گرم

ترکیبات

شکر, چای سیاه, پودر خامه غیر لبنی(روغن سویا, شربت ذرت, سدیم کازئینات), پودر دارچین, پودر رازیانه, پودر زنجبیل, پودر هل, پودر میخک, پودر فلفل سیاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی چای ماسالا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا