قوطی چای کرک زعفرانی

از: 1.850.000 ریال

قوطی چای کرک زعفرانی

این محصول مناسب برای ترکیب با آب جوش و شیر می باشد.

خوش عطر و خوش طعم

طبع گرم

آرام بخش

طعم زعفرانی

تاریخ انقضا ۱۸ ماه پس از تولید است
شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری شود.
پس از هربار مصرف، جهت ماندگاری بهتر از بسته بودن درب قوطی اطمینان حاصل فرمایید.

چای کرک زعفرانی

چای کرک یا چای کاراک (karak tea) هندی یک چای معطر و پر ادویه است که معمولا با شیر ترکیب میکنند. که به دلیل طعم بی نظیرش در سراسر جهان شهرت دارد. به طور گسترده ای در هند پاکستان قطر امارات متحده عربی و در کشورهای خاورمیانه‌ای و عربی با نام چای کرک یا کاراک هم نامیده شده است.

از انواع چای کرک میتوان به چای کرک زعفرانی اشاره کرد که از طعم عالی و مزایای سلامتی چای زعفران کرک، ترکیبی مجلل از زعفران ممتاز و برگ های چای انتخاب شده با دست لذت ببرید. این چای منحصر به فرد با عطر غنی و طعم متمایز زعفران، تجربه حسی را ارائه می دهد که شبیه به آن نیست.

چای کرک زعفران که به کمال درست شده است، نت های گلی لطیف زعفران را با گرمای تسکین دهنده چای ترکیب می کند و ترکیبی هماهنگ ایجاد می کند که کام را شاد می کند و روح را آرام می کند. هر جرعه را بچشید زیرا طعم‌های وسوسه‌انگیز حواس شما را در بر می‌گیرد و شما را به حالتی از آرامش می‌رساند.

چای کرک زعفران نه تنها طعم لذیذی را ارائه می دهد، بلکه دارای فواید بی شماری برای سلامتی است. زعفران به خاطر خواص آنتی اکسیدانی اش معروف است که باعث سلامت کلی و حمایت از سیستم ایمنی سالم می شود. با هر فنجان، شما نه تنها یک لحظه لذت خالص را تجربه خواهید کرد، بلکه بدن خود را از درون به بیرون نیز تغذیه خواهید کرد.

امروز جذابیت دلربا چای زعفران را کشف کنید. مراسم نوشیدن چای خود را با این ترکیب نفیس بالا ببرید و با هر جرعه، هارمونی کامل از طعم و تندرستی را تجربه کنید.

وزن

1000 گرم, 400 گرم

ترکیبات

شکر, چای سیاه, پودر خامه غیر لبنی(روغن سویا, شربت ذرت, سدیم کازئینات), زعفران, پودر دارچین, پودر هل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قوطی چای کرک زعفرانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا